Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
 ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ
Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
Υποβολή Α.Π.Δ. μέσω INTERNET
A.Π.Δ. - Γενικά
 ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ
Βιβλιάριο Υγείας
Υπηρεσίες Υγείας
Παροχές Μητρότητας
Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
Θέματα Συντάξεων
 ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Γενικά
Διενέργεια Διαγωνισμών
Υλοποίηση - Εκτέλεση Σύμβασης
 
Αρχική σελίδα / Συχνές Ερωτήσεις - FAQs / Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
Μπορεί ένας λογιστής να εγγράψει όλους τους πελάτες του στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Εργοδότες, χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Για επιχείρηση που απασχολεί εργαζομένους και σε υποκαταστήματά της, απαιτούνται τόσες εγγραφές όσα και τα υποκαταστήματά της;
Πώς μπορεί να εγγραφεί κάποιος στην υπηρεσία Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Εργοδότες;
Κατά την εκτέλεση του 1ου βήματος της εγγραφής, πληκτρολογώ τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου και περιμένω το μήνυμά σας με τον προσωρινό κωδικό, αλλά δεν λαμβάνω τίποτε. Τι πρέπει να κάνω;
Στην προσπάθεια εγγραφής μου για χρήση των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Εργοδότες, στην εκτέλεση του 1ου βήματος, το σύστημα δεν δέχεται τον προσωρινό κωδικό που μου στείλατε με συνέπεια να μην έχω πρόσβαση στο 2ο βήμα.
Συμπλήρωση των πεδίων ταχυδρομικής δ/νσης και αστυνομικής ταυτότητας.
Πώς θα γνωρίζω εάν δεν έχει πιστοποιηθεί η εγγραφή μου;
Πληκτρολόγηση Username, PΙΝ και PUK και αλλαγή τους κατά την πρώτη είσοδο στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Εργοδότες.
Αλλαγή Username, PIN, PUK και και στοιχείων επικοινωνίας χρήστη.
Αλλαγή e-mail.
Οι σελίδες μέσα στο σύστημα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Εργοδότες «κολλάνε» και δεν ανταποκρίνονται στα κουμπιά των επιλογών που πατώ.
Στα e-mail που μου αποστέλλετε δεν είναι αναγνώσιμοι οι χαρακτήρες. Τι πρέπει να κάνω; Η διεύθυνση του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου του εργοδότη που απαιτείται για την εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Εργοδότες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ πρέπει να είναι αυτή που παρέχεται από την Υπηρεσία παροχής Internet (otenet, forthnet κτλ.) ή μπορεί να χρησιμοποιεί τις δωρεάν υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου;
Το μήνυμα που έλαβα από το info@ika.gr μετά την αίτησή μου για κωδικούς πρόσβασης, είναι κενό. Τι μπορεί να συμβαίνει;
Για να χρησιμοποιήσω την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Λήψης Βεβαιώσεων Ασφαλιστικής Ενημερότητας και την Ηλεκτρονική Έκδοση Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης, που είναι διαθέσιμες για τους εργοδότες, θα πρέπει να ζητήσω νέους κωδικούς πρόσβασης;
Προσπαθώ να εισέλθω στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Λήψη Βεβαιώσεων Ασφαλιστικής Ενημερότητας και Έκδοση Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης, που είναι διαθέσιμες για τους εργοδότες, και λαμβάνω μήνυμα μη συμβατότητας του φυλλομετρητή. Τι μπορεί να συμβαίνει;
 Επιστροφή |  Κορυφή
   
 Copyright © 2001-2013 ΙΚΑ-ΕΤΑΜ