Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
 ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ
Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
Υποβολή Α.Π.Δ. μέσω INTERNET
A.Π.Δ. - Γενικά
 ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ
Εγγραφή & Πρόσβαση στις Ηλ.Υπ.
Ενημέρωση Οφειλετών
Ρύθμιση Οφειλών
Πληρωμές μέσω Τράπεζας
 ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ
Βιβλιάριο Υγείας
Παροχές Μητρότητας
Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών
Θέματα Συντάξεων
 ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Γενικά
Διενέργεια Διαγωνισμών
Υλοποίηση - Εκτέλεση Σύμβασης
 
Αρχική σελίδα / Συχνές Ερωτήσεις - FAQs / Εγγραφή & Χρήση Ηλ. Υπηρεσιών

Το μήνυμα που έλαβα από το info@ika.gr μετά την αίτησή μου για κωδικούς πρόσβασης, είναι κενό. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Κάποιο σύστημα εμπλοκής ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή antivirus που μπορεί να είναι ενεργοποιημένο στον πάροχο υπηρεσιών e-mail ή στο πρόγραμμα ανάγνωσης email που χρησιμοποιείτε, ενδέχεται να αποκρύπτει το περιεχόμενο των μηνυμάτων μας που περιέχουν τους κωδικούς πρόσβασης, καθώς αυτά αποστέλλονται αυτόματα μέσω του συστήματος Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών.

Το σύστημα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα και αποστέλλει επιτυχώς δεκάδες μηνύματα καθημερινά.

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας ή να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.

Σημείωση1:
Προκειμένου να καλύψετε και το ενδεχόμενο το πρόβλημα να οφείλεται στο πρόγραμμα ανάγνωσης email ή σε κάποιο antivirus, σας προτείνουμε να κάνετε αρχικοποίηση των κωδικών σας μέσω της ηλεκτρονικής δ/νσης του δικτυακού μας τόπου https://www.ika.gr/gr/secure/reset.cfm και να παραλάβετε το μήνυμα από διαδικτυακό περιβάλλον ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (web mail - πιθανότατα να προσφέρεται από τον πάροχο).

 Επιστροφή |  Κορυφή
   
 Όροι Χρήσης   Copyright © 2001-2017 ΙΚΑ-ΕΤΑΜ